Palliative
Dr Nadia Tremonti, palliative care physician who helps terminally ill children and their families. Her role extends far beyond medical care, easing profound suffering for all. Yet, our deep-seated cultural aversion to discussing death makes her job even more delicate. She must guide grieving parents through their most heartbreaking moments while providing compassionate care to her young patients.