Para:dies
In this captivating Austrian drama, the serene life of a lesbian couple living on the outskirts of Salzburg is intricately portrayed through the eyes of a documentary filmmaker named Amira. As she delves deeper into their relationship, the film, directed by the talented Elena Wolff in her debut, unfolds a complex narrative of love, identity, and the subtle dynamics of power and vulnerability.