Paranormal Prison
A paranormal investigation team is getting ready to shut down if they don't find a case that goes viral pretty soon. In a last ditch attempt to get viewers, they head to a deserted prison that is rumoured to be haunted. What they find when they get there however is more terrifying and way more dangerous than they could ever have imagined.