Passion - Everything Glorious
Passion: Everything Glorious movie was released Aug 29, 2006 by the EMI Video studio. This live recording captures all the excitement of the 2006 Passion gathering, held in Nashville, Tennessee, for a crowd of over 18,000 college students. Passion Worship Band - Passion: Everything Glorious movie Featuring performances by the David Crowder Band, Charlie Hall, Matt Redman, Chris Tomlin, and more...