Perfume
New York City is the epicenter of the global fashion industry, a high-stakes world as powerful as the superstars it celebrates and as tenuous as the trends as it exploits. PERFUME is the story of two women who are partners in an up-and-coming design firm. Overnight, one will find herself stripped of all dignity. The other will betray her very essence for fashion's ultimate deal. Through it all, we meet the myriad of movers, shakers, players and lovers that power this cutthroat life of hype, image and artifice.