Peter Cetera - Live at Soundstage
Grammy Award-winner Peter Cetera performs classic favorites for the SoundStage audience. He is joined by four-time Grammy-winner Amy Grant for their duet Next Time I Fall, classic hits such as Baby Baby and songs from her latest album.