Peter Frampton - Live at Soundstage: Part One
Peter Frampton was one of the most successful arena rock stars of the '70s. Frampton still remains one of the most thrilling live performers around, and his two-hour Soundstage performance is no exception. In the first hour Frampton performs songs such as his classics which include: Show Me the Way and Nassau/Baby I Love Your Way.