Peter Pan & Wendy
Wendy Darling, a young girl looking to avoid boarding school, meets Peter Pan, a boy who refuses to grow up. Wendy, her brothers, and Tinker Bell travel with Peter to the magical world of Neverland, where she encounters an evil pirate captain.