Phantasm: Ravager
We find Reggie wandering the desert, on his own again and this time a little older and worse for wear, trying to track down his trusted friend Mike who has disappeared in the wake of the Tall Man's cruelty. He finds himself being jerked between dimensions, unsure if he's awake or dreaming, and unable to trust who or what he sees before his eyes. Has the Tall Man finally won the battle over our heroes after so many years of running and fighting?