Philanthropy
Nae Caranfil's black comedy PHILANTHROPY tells the story of the 35-year-old teacher and unsuccessful writer Ovidiu. He still lives with his parents and is a clear loser in post-Ceausescu Romania. When he falls in love with the toothpaste model Diana, he pretends to be a millionaire to win her over. He 'earns' the money for his act with petty scams.