Phobos
Based on Wim Wenders' unique approach and under his mentorship, six Iranian films were created as part of the “A Sense of Place” project. A destroyed city on the Persian Gulf forms the starting point for a cinematic experiment that deals with the traces of war in collective and personal memory.