Picture This
Ashley Tisdale stars in this hilarious teen comedy as Mandy, an unpopular high school senior who lands a date to the biggest party of the year with Drew, the school's hottest guy. But while her dreams are finally coming into focus, with the help of her friends, she'll have to battle her overprotective dad and Drew's ex-girlfriend, who's determined to keep Mandy away from the bash. In one crazy, adventure-filled day, Mandy strives to get to the party and discovers that popularity can come and go, but good friends will always be in the picture!