Play
By the director of Force Majeure (Un certain regard 2014) and The Square (Golden palm 2017). An astute observation based on real cases of bullying. In central Gothenburg, Sweden, a group of boys, aged 12-14, robbed other children on about 40 occasions between 2006 and 2008. The thieves used an elaborate scheme called the "little brother number" or "brother trick", involving advanced role-play and gang rhetoric rather than physical violence.