Italian cinematic gold. Told through ingenious flashbacks, it tells the story of a group of wealthy men and women who get murdered one by one at a decadent weekend party. In his attempt to find a connection between the victims, inspector Lomenzo (M. Placido) encounters a mysterious fashion model who reveals interersting details. The killer leaves behind illustrations from a children's book. Why?