Potiche
North of France, Sainte-Gudule, 1977. Suzanne is the submissive, housebound wife of wealthy industrialist Robert Pujol, who oversees his umbrella factory with an iron fist and is equally tyrannical with his children and ‘trophy housewife’. When the workers go on strike and take Robert hostage, Suzanne steps in to manage the factory. To everyone’s surprise, she proves herself a competent and assertive woman of action. But when Robert returns from a restful cruise in top form, things get complicated...