Puffins: Shorts Collection 39
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 39 includes 4 amazing episodes: The last Pufficorn, What are we having for dinner?, The malfunctioning hat, Message in a bottle The last Pufficorn: After a storm, a bizarre and likable creature - the Pufficorn - falls from a rainbow right outside the Clubhouse. What are we having for dinner?: The Puffins' stomachs are grumbling with hunger, but the four friends simply can't find anything to eat. The malfunctioning hat: A gust of wind blows away Tic's inseparable cap, whereupon he and his buddies try to get it back. Message in a bottle: Feeling lazy and bored, the Puffins spend their hours locked in the house in front of the TV: luckily Johnny comes around to make them go outside and have fun!