Qivitoq
Thirty years after a life-changing shoot in Greenland, former snowboarding champion Mathieu Crépel returns to Ammassalik. There, he reconnects with his childhood memories and discovers a young Inuit generation torn between ancestral traditions and modern life. Official selections 2024-2025.