REC 4: Apocalypse
Ángela Vidal, the spunky young television reporter that entered the building in 2007 has exited with the swat team. Little do they know that she carries the seed of the strange demonic infection. She is taken to an oil tanker miles off shore which has been especially equipped for the quarantine...