Reggie: A Millennial Depression Comedy
Mitch gets intervened on by his friends and steered towards therapy to break his self-sabotaging cycles. Battling with communication issues, fear, depression, and anxiety Mitch reaches a breaking point and adopts a mini horse with anxiety.