Rest
REST is an unvarnished documentary about the people at a rest stop and a camping site on the Danube motorway near Vienna. Whether campers on holiday or truck drivers forced to take breaks on Sundays, the conversation starts when motors go silent. REST visits the folks on the road and their a life of freedom and constant movement as well as loneliness and stasis.