Revamp
Join the "Deap Canyoning" team as they explore new locations in Ticino and Northern Italy. Experience freestyle canyoning in rivers, creeks, and caves, pushing limits and taking the sport to new heights. Featuring Warren Verboom, Lars Nobs, and more. Filmed by Fabio Balassi, Cedric Schnegg, and Marco Bersnak. Sponsored by Edelrid, Osogna Optics, and GoPro. Enjoy the adventure!