Riddance
Jutka works as a labourer in a textile factory. At a party she meets András, a college student from a well-to-do family and out of shame she pretends to be his equal. When she realizes she has fallen in love with him, she decides to tell him the truth. But meeting his family prompts her to lie again in an attempt to appear different from who she really is.