RocknRolla
Small-time crooks One Two and Mumbles decide to legitimately invest in some prime real estate and find themselves out of their depth and in debt to old-school London gangster Lenny Cole. Cole himself is in the middle of a business deal with a Russian gangster, but when his accountant tips off One Two and Mumbles to the details of an upcoming big-money business transaction, the two scallywags swoop in and steal the cash.