Ruben's Bolero
In the París neighbourhood of Medellín, Marta, a woman trapped in an abusive marriage, murders her husband Rubén and hides his body. As she struggles with guilt, her mum's Alzheimer's and a police manhunt, she becomes obsessed with a young hitman.