Rush - Snakes And Arrows Live In Rotterdam
Filmed over two performances in Rotterdam, Holland in October of 2007, Rush's new program Snakes & Arrows Live captures the legendary band in peak form, performing classic Rush material and nine new songs from their critically acclaimed 2007 program Snakes & Arrows. This program includes bonus footage from their 2008 American tour, including \Ghost of a Chance,\" filmed here for the first time."