Safari Detective
Embark on a wild African adventure with Thabo, an aspiring 11-year-old detective. When his uncle is wrongly accused of rhino poaching, Thabo and his friends must race against time to find the true culprit. As they unravel hidden secrets, they learn that looks can be deceiving. With unexpected twists, they must rely on their detective instincts to bring justice and save the day.