Scribe
Duval is the perfect employee. But after a drink-fuelled breakdown he finds jobs hard to come by. When a mysterious businessman offers him a well-paid position Duval can’t refuse. He transcribes a series of taped private telephone calls. But when one of them results in murder, Duval can no longer stay quiet, unaware that his mundane existence is about to be turned upside down.