Secret Agents
Tasked with ending an international smuggling network, France's intelligence services dispatch two top field agents to Lebanon to blow up a ship carrying arms. The mission takes place without a hitch, but when one is framed for drug trafficking and another agent is murdered, the real operation begins. But when money and power are involved, who can you trust?