Shadow Dancer
Single mother Collette McVeigh is a Republican living in Belfast with her mother and hardliner IRA brothers. When she is arrested for her part in an aborted IRA bomb plot in London, an MI5 officer (Mac) offers her a choice: lose everything and go to prison for 25 years or return to Belfast to spy on her own family. With her son’s life in her hands, Collette chooses to place her trust in Mac and return home, but when her brothers’ secret operation is ambushed, suspicions of an informant are raised and Collette finds both herself and her family in grave danger.