Shame the Devil
A London detective finds himself working a serial murder case. The killer’s unique method see’s his victims believing they have the chance to live, all they have to do is tell the truth. It soon becomes apparent that James is the key to everything. Someone is trying to send him a message, but who? With his wife pregnant with their first child, he has everything to lose.