Short Dick Man
Matthijs's life is dominated by insecurity about the size of his penis. He avoids places like urinals and locker rooms and doesn't dare walk around in tight swim trunks on a hot summer day. He wears baggy clothing, doesn't use dating apps, and always provides a disclaimer before having sex. After years of fear and shame, Matthijs finally wants to confront his demons.