Sigur Rós: Heima
On the heels of their 2006 concert tour, Icelandic alternative rockers Sigur Ros return to their picturesque homeland for a series of free, unannounced concerts. Follow the band as they perform their mesmerizing brand of hypnotic pop at such unconventional venues as an abandoned fish factory, a small-town coffee shop, and a protest site at a controversial dam.