Simone Barbes or Virtue
Simone, a leather-clad porn theatre worker, spends her shifts bantering with her coworker and observing eccentric customers in the cinema's lobby. Tonight, she clocks out and heads off to meet her girlfriend, a waitress at a lesbian club. Later, she'll encounter a lonely man on the prowl.