Six Bullets
Veteran mercenary Samson Gaul (Jean-Claude Van Damme) knows that in the heat of battle, every bullet counts. He retired from combat when his actions resulted in the deaths of helpless victims, but now he’s the last hope for a desperate father. Mixed Martial Artist Andrew Fayden (Joe Flanigan, TV’s “Stargate: Atlantis”) knows how to fight, but, alone, he’s unprepared to navigate the corrupt streets of a foreign city to find his kidnapped daughter. Together, these warriors will stop at nothing to tear apart a vile network of criminals that prey upon the innocent.