Sketchy Behaviour
Sketchy Behaviour is an absurd sketch comedy show filmed live in Mumbai. Described as hilarious, complex, stupid, irritating(and ‘sardonic’ by one lady in Goa) the show is familiar, bizarre and hysterically funny. Featuring six very silly live sketches, stitched together by a much sillier story and bookended by an extremely silly opening and closing, Sketchy Behaviour is truly a work of something.