Slasher.com
After meeting online, Jack and Kristy decide to take things further with an unorthodox first date - a remote weekend getaway in a cozy cabin deep within the woods of rural Missouri. As the new couple start to get closer, they discover that the wild beauty of the forest also conceals unpredictable and terrorizing forces. Once the deadly secret that lurks within becomes a living hell, you'll think twice before you swipe.