Snoop Dogg - Live At The Fillmore Auditorium San Francisco 2006
Snoop Dogg’s music career began in 1992 when he was discovered by Dr. Dre of N.W.A, and as a result was prominently featured throughout Dr. Dre's solo debut album, The Chronic (1992). He has since then sold over twenty-three million albums in the United States and thirty-five million albums worldwide. Watch his electrifying LIVE from the sold out world-famous Fillmore Auditorium in San Francisco (2006).