Sofiane Pamart
Piano virtuoso Sofiane Pamart was just 4 years old when he took up the piano. A child prodigy with an ultra-competitive spirit, he proclaimed himself the ‘Piano King’ and clearly defined his ambitions: To be the world's number one piano player.