Sorojchi
Sorojchi is how altitude sickness is known in Bolivia and it is something that is felt in the cities of El Alto and La Paz. It is here where we learn the story of four urban artists who, through their work, share their views on Bolivia and Bolivians, immersed in a big social and political crisis.