Special Delivery
A high-octane action adventure in the vein of the FAST AND THE FURIOUS franchise starring Park So-dam (Academy Award Winner PARASITE). A junkyard worker moonlights as a courier by night to make ends meet. As part of her night job she often finds herself trusted with the most unusual delivery requests. One night, a delivery takes a dark turn into the criminal underworld. Now embroiled in a web of corruption, she winds up in a race against time which will determine whether she lives or dies.