Spider Vision: Decoding Color
Host Derek Muller uncovers the mind-blowing secrets of spider vision! Discover how advanced color vision in jumping spiders has evolved in so many unique ways, and explore the wide spectrum of colors in their hidden world. You won't believe what these tiny creatures can see!