Spitfire Paddy
This absorbing documentary details how, in 1940's wartime Britain, a twenty-one-year-old Irishman named Brendan "Paddy" Finucane became the youngest Wing Commander in the history of the RAF and a living legend. With a shamrock emblem painted on the side of his Spitfire, this was for numerous enemy fighter pilots, the last thing most of them would ever see.