Spooky Buddies
Disney's irresistible talking puppies are back in an all-new movie that takes them far across town to a mysterious mansion where something very spooky is going on. With the help of some unexpected new friends — including a friendly ghost — this exciting adventure is howling-good Buddy fun. In a race against a no-good hound, the Buddies and their new friends, Pip, Zelda, Rodney and Skip, must stop Warwick the Warlock — and save the world from his dastardly deeds. Overflowing with action, humor and a bag full of bonus features, Spooky Buddies is a spooktacular adventure that treats you to a celebration of friendship and teamwork your whole family will enjoy.