Stand Up Guys
After serving 28 years in prison for refusing to give up information on one of his close criminal associates, Val (Al Pacino) is released and picked up by his best friend Doc (Christopher Walken). They soon re-team with Hirsch (Alan Arkin), and the three embark on what turns into their last crazy night together. As the sun rises on the guys’ reunion, a dangerous secret comes to light, and they must confront their pasts once and for all.