Stardust
Meet David before Bowie. One of the greatest icons in music history. But who was the young man behind the many faces? In 1971, a 24-year-old David Bowie (Johnny Flynn) embarks on his first road trip to America with Mercury Records publicist Ron Oberman (Marc Maron), only to be met with a world not yet ready for him. STARDUST offers a glimpse behind the curtain of the moments that inspired the creation of Bowie's first and most memorable alter ego, Ziggy Stardust, capturing the turning point that cemented his career as one of the world's greatest cultural icons.