Starry Eyes
Determined to make it in Hollywood, Sarah Walker (Alexandra Essoe) spends her days working a dead-end job, enduring petty friendships and going on countless casting calls in hopes of catching her big break. After a series of bizarre auditions, Sarah lands the leading role in a new film from a mysterious production company. As stardom beckons, the price of Sarah’s dreams leads her to an excruciating physical and mental transformation that will push her desires and ambitions to the very limits.