Stigmatized Properties: Possession
Unable to give up on his dream of becoming a star, Yahiro Kuwata (Shota Watanabe) moves from Fukuoka to Tokyo and unexpectedly begins work as a "Haunted Property Talent." Chasing content for TV and social media, he moves through cursed rooms, eerie inns, and ghost filled share houses. But his kind heart and high spiritual sensitivity invite terrifying events that lead to a shocking truth.