Stream
A successful streamer plans a special live event for Halloween. Together with a group of young paranormal investigators, he wants to turn the night into an exciting experience for his numerous followers. But what starts as an entertaining show quickly turns into a nightmare. Inexplicable phenomena pile up, and those involved are confronted with increasingly disturbing events.