Stryper - Live In Indonesia At Java Rockin'Land
The heavy metal band Stryper, live at the Java Rockin' Land festival in Indonesia. Recorded in front of an enthusiastic crowd in 2010, this is the definitive Stryper show. It features hits and rarities delivered in impeccable sound and video.