Supergrid
'SuperGrid' is set in a near future where mining conglomerates have turned Canada into a wasteland and a plague has infected much of the population. Two brothers must travel the same road that claimed their sister's life in their quest to deliver mysterious cargo. En-route they must contend with road pirates, rebel gangs, and each other.